poniedziałek, 22 lipca 2019
Jednostka publiczna RP
godlo_polski.svg.png
Odnośnik do BIP
Menu główne
Start
Kontakt
O szkole
Wydarzenia
Konkursy
Dla uczniów
Dla rodziców
Dla nauczycieli
Nasi specjaliści
Samorząd Uczniowski
Wydarzenia sportowe
Rada rodziców
Świetlica
Galeria (2007-2011)
Galeria (2011-2018)
Odnośniki
Logowanie



Poczta
e-Dziennik
Archiwum
Polecamy
Polecamy
Nasza szkoła
Projekt IPN
Projekt
Projekt
Projekt
Szkoła dziedzictwa
Projekt IPN
Chrzest 966
Realizujemy projekt
Ocalić od zapomnienia...
Ważna Inauguracja
Promujemy zdrowie
Uczciliśmy Patrona
Zakończony projekt
Zakończony projekt
Zakończony projekt
Nasz pomysł na...
Rok Mistrza
Twórczość uczniowska
Nasze Zuchy
Nakarm głodne dzieci!
Zostań Sieciakiem!
Współpracujemy!
Sponsorzy
Gościmy
Naszą witrynę przegląda teraz 42 gości 
Statystyki

Wizyt razem:579859
Wizyty dzisiaj:58
Wizyty wczoraj:88
Przeglądarki
13%Google Chrome 41.0.2272.96
5%Google Chrome 73.0.3683.90
5%Google Chrome 71.0.3578.99
5%Google Chrome 71.0.3578.98
4%Google Chrome 74.0.3729.157
4%Google Chrome 70.0.3538.80
4%Google Chrome 72.0.3626.121
4%Google Chrome 70.0.3538.110
3%Google Chrome 72.0.3626.105
3%Google Chrome 67.0.3396.87
Kraje
Poland flag 77%Poland (88905)
Unknown flag 19%Unknown (21643)
Germany flag 2%Germany (2368)
France flag <1%France (451)
Russian Federation flag <1%Russian Federation (248)
O Tobie
Unknown Unknown
Unknown Unknown
Unknown Bot Unknown Bot
Twój IP: 54.242.193.41
Lekcja otwarta matematyki PDF Drukuj Email
Wpisany przez Mariusz Witkowski   
czwartek, 22 maja 2008 14:16
Skalowanie czcionki:

Czworokąty nie są Im obce

 

  Metod prowadzenia i organizowania lekcji jest wiele. Jedną z nich zaprezentowała 15 maja 2008 r., nauczycielka matematyki w Szkole Podstawowej im. Juliusza Słowackiego w Golinie – Stefania Jóźwiak, która poprowadziła metodą oceniania kształtującego lekcję otwartą. Dotyczyła ona klasyfikacji czworokątów. Tym razem odbiorcami i recenzentami spotkania byli nie tylko uczniowie klasy V a, którzy w bieżącym roku szkolnym zostali objęci wspomnianą innowacją pedagogiczną, ale również grupa nauczycieli. Na zajęciach zastosowano metodę tekstu przewodniego, prowadzono dyskusję. Wsparciem było użycie ciekawych środków dydaktycznych takich jak: papier, pisaki, foliogramy czy „Opowieść o małym kwadraciku”. Dzięki temu dzieci ochoczo angażowały się w tok zajęć i mobilizowały do działania.

Przemysław Ciesielski

Poprawiony: sobota, 03 grudnia 2011 18:32
 
© SP Golina 2007-2019 | Administrator | Polityka prywatności

Strona Szkoły Podstawowej im. Juliusza Słowackiego w Golinie używa cookies w celach statystycznych. Więcej informacji o stosowanych plikach COOKIES: Polityka prywatności.

Zapoznałem się z polityką prywatności i akceptuję COOKIES z tej domeny.

EU Cookie Directive Module Information